Reklamace a výměna zboží

Reklamace a vrácení

Zásilka není v pořádku nebo jste omylem nakoupili jiné zboží, než potřebujete? Nic se neděje, všechno jde vyřešit.

Zásilka je poškozená

Až vám přepravce dá do rukou balíček, pečlivě ho překontrolujte. Pokud objevíte jakékoliv poškození, nepřebírejte ho.

Balíček vypadal v pořádku, ale zboží je přesto rozbité?

Zjistíte-li poškození až po přijetí zásilky, informujte nás o tom neprodleně na e-mail info@kapami.cz - uveďte číslo zásilky a zašlete fotografie poškozeného zboží spolu s celou zásilkou. Na dalším postupu se domluvíme, rozhodně vám buď obratem pošleme zboží nové, nebo vrátíme peníze.

Zboží nebylo dodáno kompletní

Udělali jsme chybu a něco chybí? Okamžitě to napravíme! Jen nám dejte do 3 pracovních dnů vědět na e-mail info@kapami.cz a my Vám scházející zboží ihned pošleme.

Produkty vám nevyhovují

Nevadí! V tomto i v jakémkoliv jiném případě, kdy s doručenou zásilkou nebo její částí nejste spokojení, stačí do 30 dnů poslat zboží zpět.
Informujte nás předem na e-mail info@kapami.cz. Po vzájemné domluvě pak zboží zabalte a zašlete na adresu:

KAPAMI
Kapraľová Pavlína
Bdeněves 209
330 32 Kozolupy

Reklamace se nevztahuje na gravírované výrobky s Vašim vlastním textem nebo obrázkem.